Persbericht: De echte trapauto's en driewielers van vroeger!

Airflow Collectables

Klassiek handgemaakt kinderspeelgoed voor prinsen en prinsessen van 3 tot 6 jaar. Nu als eerste in Nederland te koop bij LiL.nl. De woonwebwinkel van Lilian Kraaij.

Het merk Airflow Collectables heeft hoogwaardige nostalgische trapvliegtuigen, traptreinen, driewielers en trapauto's. Let vooral op de details: bewegende propellers, echt lederen zitjes, chromen velgen etc. U kunt er ook nog een onderstel bij kopen zodat het speelgoed als “Retro schommel” gebruikt kan worden. Als uw kind er klaar voor is kan de schommel eenvoudig worden verwijderd om zo nog jaren met plezier te fietsen op deze prachtige driewieler. Zie ook de 2 laatste foto’s. Voor meer informatie over de producten en foto’s op hoge resolutie kunt u Lilian Kraaij Mailen op Lilian@LiL.nl of bel 06-46398460.

Enkele producten uitgelicht.

Brandweerauto.
Snel naar rechts, hier komt brandweerwagen nummer 5! De fantasie van uw kleine brandweerman of vrouw wordt geprikkeld door deze klassiek rode Fire Engine trapauto. De gouden bel op de motorkap waarschuwt luid en duidelijk de omstanders. Eenmaal aangekomen bij de brand kan uw kleine spelen met de afneembare ladder en uitrolbare slang. Deze prachtige nostalgische trapauto heeft goudkleurige accenten!

Roze trapauto.
Spring erin en maak een ritje! Meisjes genieten bijvoorbeeld volop in de Pink Princes trapauto. De slinger aan de voorzijde herinnert aan de auto van vroeger. Speciaal uitgevoerd met chromen accenten, treeplank, koplampen, windscherm en een imitatie opvouwbare kap.

Roze trapvliegtuig.
Dames piloten vliegen bijvooorbeeld in stijl in het roze Fantasy Flyer trapvliegtuig. Dit stalen vliegtuig heeft een draaiende propeller, zacht wit zitting en een mooie roze kleur.
Uw kleine meid maakt fantastische droomvluchten hoog in de lucht!

Zwarte trapvliegtuig
Nu kun jij ook, als een haai jagend in de oceaan, op patrouille in de lucht in de zwarte Shark Attack Trapvliegtuig. Dit stalen vliegtuig heeft een zacht zadel en haaientanden om plunderaars die in jouw luchtruim komen af te schrikken. De rode en zwarte haaientanden maken dit vliegtuig uniek. Net als alle Airflow Collectibles heeft de Shark Attack Trapvliegtuig kogellagers, hoge weerstand banden, antislip pedalen, draaiende propellers en lang houdbare loodvrije poedercoat verf.

Treintje.
Nu kunnen uw kinderen heerlijk rond zoemen in bijvoorbeeld de felgele Bumble Bee traptrein. Met een echte bel en werkende koplampen weet iedereen dat je eraan komt!

Zwarte driewieler.
Je kunt beter maken dat je wegkomt want de Road Hog Driewieler is hier! Met de hoogglans zwarte fiets met chromen velgen en wielen, echt lederen zadel, zadeltasje en handgrepen met franjes heb je de meest coole driewieler in de straat. Heeft u een kleine snelheidsduivel? Deze driewieler is ontworpen naar huidige veiligheideisen. Het is van massief staal, heeft kogellagers in het voorwiel, massief rubberen banden, verstelbaar verend zadel en een werkende koplamp.

Deze prachtige replica uit 1936 is een verzamelobject voor de komende jaren. Deze originele Sky King trikes verkopen op veilingen voor meer dan $ 3000.
Maar deze replica’s zijn nu betaalbaar voor iedereen en toekomstige verzamelaars. Gemaakt van hoogwaardig staal en in alle opzichten identiek aan de originele Sky King trikes.