Persbericht: Terug van weggeweest: de buisstoel

Terug van weggeweest: de buisstoel. Maar nu in een nieuw ribjasje, genaamd de Ridge! Momenteel de hit onder de stoelen in Nederland.

Gispen maakte er naam mee, maar de Nederlandse meubelontwerper Mart Stam is eigenlijk de geestelijk vader van de achterpootloze buisstoel. Trendwatcher Lilian Kraaij biedt deze nostalgische designklassieker in ribstof aan via woonwebwinkel www.LiL.nl.

De Rigde stoelen zijn verkrijgbaar in 9 verschillende retro- en wat meer eigentijdse kleuren. Met en zonder armleuning. Speciale introductieprijs voor de Rigde stoel zonder armleuning is 129 euro inclusief verzendkosten. De Ridgestoel met armleuning bedraagt 189 euro inclusief verzendkosten.
Afmeting: 48 x 48 x 85 cm (B x D x H) Zie ook: http://www.lil.be/nl/19365/stoelen/buisstoelen.html

Voor meer informatie over de producten en foto’s op hoge resolutie: Lilian@LiL.nl Lilian Kraaij Westzijde 237 S 1506 GE Zaandam Telefoon 06-46398460