Persbericht: The Knock Out lamp van Mirnicology!

WAANZINNIGE LANMPENSET, EXCLUSIEF BIJ WWW.LIL.NL

ZIE OOK DE SERIE TAXI NEW YORK, PARIS, CHINA, CARS EN DELFTSBLAUW! http://www.lil.be/nl/2174/merken/mirnicology.html

Oplage: 100 (alleen per 2 te verkrijgen.)

Afmeting: kleine lamp 130 cm hoog, grote lamp 160 cm hoog.

Beide Knock Out lampen hebben een diameter van 30 cm.

Prijs 1450 euro. Nu exclusief bij LiL.nl.

Merk: Mirnicology

De foto van de boksers is gemaakt op de Albert Cuyp boksschool te Amsterdam. De boksers wensen anoniem te blijven J

Bij deze Knock Out lampen gaat het er niet om wie de boksers zijn, maar wat er op de lampen gebeurt.

Het gaat om de actie die wordt gecreëerd door de twee stilstaande beelden op de Knock Out lampen.

Zie hier de gehele collectie van Mirnicology

Voor meer informatie over de producten en foto’s op hoge resolutie:

Lilian@LiL.nl

Lilian Kraaij